Muğla'da 'Sıfır Atık' seferberliği çalıştay sonuçları vizyon buluşmasıyla açıklandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın öncülüğünde küresel bir harekete dönüşen 'Sıfır Atık' vizyonu, Muğla'da düzenlenen organizasyonla geleceğe taşınıyor. Sıfır Atık Vakfı ve Muğla Valiliği iş birliğiyle gerçekleştirilen 'Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı', kentin doğasını koruyacak stratejik yol haritasını kamuoyuyla paylaştı.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü'nün paydaşlığında yürütülen 'Türkiye Sıfır Atık Çalıştayları'nın Muğla ayağı tamamlandı. Programda, akademik dünya, yerel yönetimler ve sivil toplum kuruluşlarının bir araya gelerek oluşturduğu çözüm önerileri masaya yatırıldı.
-
Sıfır Atık Vakfı
-
Muğla Valiliği
-
Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Çevre
-
Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
-
Vakıf Başkanı Samed Ağırbaş
-
Rektör Prof Dr Turhan Kaçar
-
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet A
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor