Muğla'da Sahil Güvenlik botları ziyarete açıldı
Muğla'nın Marmaris, Bodrum ve Fethiye ilçelerinde, 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 111. yıl dönümü dolayısıyla, Sahil Güvenlik botları kapılarını vatandaşlara açtı.
Her yaştan ziyaretçinin katıldığı etkinlikte, Sahil Güvenlik personelinin çalışmaları ve botun teknik özellikleri hakkında bilgi paylaşıldı. Aileleriyle botu gezen çocuklar, gemi içinde hatıra fotoğrafı çektirdi.
Fethiye'de Sahil Güvenlik TCSG-911 botu limanda çocukları ve vatandaşları misafir etti. Vatandaşlar çocuklarıyla askeri personel eşliğinde botu gezdi. Botlar, gün boyu ziyarete açık kalacak.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı