Muğla'da Sahil Güvenlik botları ziyarete açıldı
Muğla'nın Marmaris, Bodrum ve Fethiye ilçelerinde, 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 111. yıl dönümü dolayısıyla, Sahil Güvenlik botları kapılarını vatandaşlara açtı.
Marmaris'te Tepe Mahallesi Yat Limanı'nda Sahil Güvenlik Güney Ege Grup Komutanlığı botu TCSG-310 öğrenciler ve vatandaşlarca gezildi. TCSG-310 Komutanlığında görevli personel, vatandaşlara bot hakkında bilgi verdi. Botu inceleyen ziyaretçiler güvertede hatıra fotoğrafı çektirdi.
Bodrum ilçesinde, TCSG-106 botu vatandaşlarla buluştu. Bodrum Limanı’na demirleyen bot, kapılarını halkın ziyaretine açtı. Limana gelen vatandaşlar, botu yakından inceleme fırsatı buldu.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları