Muğla'da orman yangınları hazırlık toplantısı yapıldı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Nevzat Şatıroğlu başkanlığında, Muğla'da 'Orman Yangınları Hazırlık Değerlendirme Toplantısı' gerçekleştirildi.
Valilik 75. Yıl Salonu'nda düzenlenen toplantıda konuşan Şatıroğlu, Muğla'da yangın riskinin azaltılmasına yönelik yürütülen çalışmaların önemli olduğunu belirterek sahada görev yapan ekipleri tebrik etti.
Bölgedeki enerji nakil hatlarının güvenliği ve ormanlık alanların korunması konusunda AYDEM ile kamu kurumları arasında sağlanan koordinasyonun önemine dikkati çeken Şatıroğlu, yürütülen iş birliğinin olası risklerin önlenmesinde örnek bir model oluşturduğunu kaydetti.
Toplantıda konuşan Vali Akbıyık ise küresel ısınmanın olumsuz etkilerine karşı yeşil dokunun korunmasının önleyici tedbirler ve hızlı müdahale kabiliyetinden geçtiğini belirtti.
Bakmadan Geçme