Muğla'da orman yangınları hazırlık toplantısı yapıldı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Nevzat Şatıroğlu başkanlığında, Muğla'da 'Orman Yangınları Hazırlık Değerlendirme Toplantısı' gerçekleştirildi.
Yangınla mücadelede asıl başarının, yangın çıkmadan önce alınan önlemlerle sağlanacağını vurgulayan Akbıyık, akıllı gözetleme kulelerinden orman içi yol düzenlemelerine, ilk müdahale ekiplerinin güçlendirilmesinden halkı bilinçlendirme çalışmalarına kadar kapsamlı bir hazırlık sürecinin tamamlandığını ifade etti.
Akbıyık, "Önleyici tedbirler ve hızlı müdahale stratejileriyle ekosistemimizi ve yeşil vatanımızı korumaya kararlıyız. Vatandaşlarımızın da desteğiyle yangınlara müdahale süresini en aza indirmeyi hedefliyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Bakmadan Geçme