Muğla'da Orman Haftası'nda hamleler doğa için yapıldı
Muğla'da Orman Haftası kutlamalar kapsamında Muğla Orman İşletme Müdürlüğü ve Menteşe Satranç İlçe Temsilciliği iş birliğiyle düzenlenen 'Orman Haftası Hızlı Satranç Turnuvası' minik sporcuların kıyasıya mücadelesine sahne oldu.
Menteşe Öğretmen Evi'nde gerçekleştirilen turnuvaya, 12 yaş altı kategorisinde toplam 37 öğrenci katıldı. Geleceğin satranç ustaları, hem stratejik hamlelerini sergiledi hem de orman sevgisini paylaştı. Turnuvanın açılış törenine Muğla Orman Bölge Müdür Yardımcısı Ersen Çetin ve İşletme Müdürü Türker Uğur katıldı.
-
muğla satranç turnuvası,
-
orman haftası etkinliği,
-
menteşe çocuk etkinlikleri,
-
satranç müsabakası haber
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’