Muğla'da Orman Haftası'nda hamleler doğa için yapıldı
Muğla'da Orman Haftası kutlamalar kapsamında Muğla Orman İşletme Müdürlüğü ve Menteşe Satranç İlçe Temsilciliği iş birliğiyle düzenlenen 'Orman Haftası Hızlı Satranç Turnuvası' minik sporcuların kıyasıya mücadelesine sahne oldu.
Sporcularla yakından ilgilenen yöneticiler, turnuvanın başlangıç hamlelerine tanıklık ederek öğrencilere moral verdi. Turnuva sonunda sadece dereceye girenler değil, centilmence mücadele eden tüm sporcular ödüllendirildi. Orman Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan özel satranç takımları, Bölge Müdür Yardımcısı Ersen Çetin ve İşletme Müdürü Türker Uğur tarafından tüm katılımcılara hediye edildi.
-
muğla satranç turnuvası,
-
orman haftası etkinliği,
-
menteşe çocuk etkinlikleri,
-
satranç müsabakası haber
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor