Muğla'da öğretmenler için lokma hayrı
Muğla Valiliği himayesinde İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında şehit ve merhum öğretmenler için Mevlid-i Şerif programı ve lokma hayrı düzenlendi.
Programa, Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Milli Eğitimden Sorumlu Vali Yardımcısı Hüseyin Karameşe, Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kömürcü, kurum personeli ve vatandaşlar katıldı. Protokol üyeleri, kazanların başına geçerek vatandaşlara lokma ikramında bulundu.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret