Muğla'da minik öğrenciler arıları ve sağlıklı beslenmeyi öğrendi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Dumlupınar İlkokulu öğrencilerini ağırlayarak anlamlı bir eğitim etkinliğine imza attı. Çocuklar, arıların dünyasını ve sağlıklı yaşamın ipuçlarını geleneksel Karagöz ve Hacivat gösterisi eşliğinde öğrendi.
Etkinliğe katılarak öğrencilerin heyecanına ortak olan Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Seyfettin Baydar, çocuklarla yakından ilgilendi. Müdürlükten yapılan açıklamada, üretimin ve doğa bilincinin küçük yaşlarda aşılanmasının önemine dikkat çekilerek şu ifadelere yer verildi: "Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı kurumumuzda ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz. Onlarla birlikte öğrenmeye, doğayı tanımaya ve üretmeye devam edeceğiz"
-
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
-
Dumlupınar İlkokulu öğrencileri
-
geleneksel Türk tiyatrosu
-
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Seyfettin Baydar
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı