Muğla'da mesleki eğitim masaya yatırıldı
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Mesleki ve Teknik Eğitim Değerlendirme Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, yeni yürürlüğe giren Politika Belgesi doğrultusunda il genelinde yürütülen çalışmalar ve sektör iş birlikleri kapsamlı bir şekilde ele alındı.
Toplantıda söz alan mesleki eğitim kurumlarının yöneticileri ve sektör paydaşları, sahada yaşanan deneyimleri aktararak görüş ve önerilerini paylaştı. Muğla'da mesleki eğitimin daha da güçlendirilmesi ve istihdam imkanlarının artırılması adına paydaşların iş birliğinin önemi vurgulandı. Toplantının kapanışında konuşan Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, mesleki eğitimin ülkenin geleceğindeki rolüne dikkat çekti.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı