Muğla'da mesleki eğitim masaya yatırıldı
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Mesleki ve Teknik Eğitim Değerlendirme Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, yeni yürürlüğe giren Politika Belgesi doğrultusunda il genelinde yürütülen çalışmalar ve sektör iş birlikleri kapsamlı bir şekilde ele alındı.
Çay, yaptığı açıklamada "Mesleki eğitim, Türkiye Yüzyılı hedeflerine ulaşmamızda stratejik bir öneme sahiptir. Gençlerimizin bilgi, beceri ve üretim gücüyle donatılarak ülkemizin kalkınmasına katkı sunacak nitelikte yetiştirilmesi en büyük önceliğimizdir. Bu hedef doğrultusunda tüm paydaşlarımızla tam bir iş birliği ve kararlılık içerisinde çalışmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı