Muğla'da mantar toplamaya giden ve kayıp ihbarı yapılan yaşlı adam sağ bulundu
Muğla'da çıntar toplamak için ormanlık alana giden 84 yaşındaki Şinasi Algılı'dan uzun süre haber alınamaması üzerine yakınlarının kayıp ihbarının ardından arama çalışması başlatıldı. Edinilen bilgiye göre, 12 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbarda, Çıntar toplamak için Muğla-Antalya karayolu Gülağzı mevkiindeki boş araziye aracını park ederek ormanlık alana giden Şinasi Algılı'dan saat 15.00 sularından itibaren haber alınamadığı bildirildi. İhbar üzerine bölgeye AFAD ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Bakmadan Geçme
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı
Dolar ve Euro kuru bugün ne kadar oldu? 24 Haziran 2026 güncel döviz fiyatları
Milas’ta trafik kazası: 2 yaralı
Muğlaspor, orta saha oyuncusu Selim Dilli’yi kadrosuna kattı
Kırmızı bültenle aranıyordu Bodrum’da kıskıvrak yakalandı
Fethiye’ye Dev Çin Çıkarması