Muğla'da Kadın-Erkek Eşitliği İçin Yeni Bir Adım Daha Atıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Menteşe Kızıldağ Mesire Alanı'nda düzenlediği Kadın Pikniği etkinliğinde Kadın Koalisyonu ile 'Avrupa Yerel Yaşamda Kadın-Erkek Eşitliği Şartının Uygulanması ve İzlenmesine Yönelik İş Birliği Protokolü'nü imzaladı.
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Yerel Düzeyde Güçlenecek
Protokol, Avrupa Konseyi tarafından hazırlanan ve yerel yönetimlerin toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik taahhütlerini içeren Avrupa Yerel Yaşamda Kadın-Erkek Eşitliği Şartı doğrultusunda Yerel Eşitlik Eylem Planı’nın hazırlanması ve uygulanmasına yönelik süreci kapsıyor. Farklı çalışma alanlarına, yöntemlere ve düşüncelere sahip birçok kadın derneğinin bir araya gelmesiyle oluşan Kadın Koalisyonu, bu süreçte çeşitli katkılar sunacak.
-
muğla kadın protokolü
-
toplumsal cinsiyet eşitliği
-
ahmet aras kadın eşitliği
-
kadın koalisyonu muğla
-
menteşe kadın pikniği
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu