Muğla'da Kadın-Erkek Eşitliği İçin Yeni Bir Adım Daha Atıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Menteşe Kızıldağ Mesire Alanı'nda düzenlediği Kadın Pikniği etkinliğinde Kadın Koalisyonu ile 'Avrupa Yerel Yaşamda Kadın-Erkek Eşitliği Şartının Uygulanması ve İzlenmesine Yönelik İş Birliği Protokolü'nü imzaladı.
Kadınlar “Kadın Pikniği” Etkinliğinde Buluştu
Muğla Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi’nin kuruluşunun birinci yılı dolayısıyla ‘Birbirimizin Hızır’ı Olacağız’ sloganıyla Kızıldağ Mesire Alanı’nda düzenlenen “Kadın Pikniği” etkinliğinde kadınlara yönelik müzik dinletileri ve çeşitli sosyal aktiviteler de düzenlendi.
-
muğla kadın protokolü
-
toplumsal cinsiyet eşitliği
-
ahmet aras kadın eşitliği
-
kadın koalisyonu muğla
-
menteşe kadın pikniği
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor