Muğla'da Güvenlik Güçlerine 114 yeni araç teslim edildi
Muğla'da vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamak adına Emniyet ve Jandarma birimlerine 114 yeni araç teslim edildi. Muğla Valiliği öncülüğünde gerçekleştirilen törenle güvenlik güçlerine modern araçlar tahsis edildi. 70 araç emniyet birimlerine, 44 araç ise jandarma birimlerine teslim edilerek, güvenlik güçlerinin hareket kabiliyeti ve suçla mücadele kapasiteleri artırılmış oldu.
Muğla’da vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamak adına Emniyet ve Jandarma birimlerine 114 yeni araç teslim edildi. Muğla Valiliği öncülüğünde gerçekleştirilen törenle güvenlik güçlerine modern araçlar tahsis edildi. 70 araç emniyet birimlerine, 44 araç ise jandarma birimlerine teslim edilerek, güvenlik güçlerinin hareket kabiliyeti ve suçla mücadele kapasiteleri artırılmış oldu.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret