Muğla'da Güvenlik Güçlerine 114 yeni araç teslim edildi
Muğla'da vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamak adına Emniyet ve Jandarma birimlerine 114 yeni araç teslim edildi. Muğla Valiliği öncülüğünde gerçekleştirilen törenle güvenlik güçlerine modern araçlar tahsis edildi. 70 araç emniyet birimlerine, 44 araç ise jandarma birimlerine teslim edilerek, güvenlik güçlerinin hareket kabiliyeti ve suçla mücadele kapasiteleri artırılmış oldu.
Törende Konuşma Yapan Muğla İl Emniyet Müdürü Ali Canbolat, "Polisin varlığı vatandaşın güvenlik teminatıdır. Bu sebeple yapılan yardımlar teşkilatımızın gücüne güç katacağı için toplum adına çok kıymetlidir. Verdiğiniz destek çalışmalarımıza çok büyük katkı sağlayacak ve vatandaşımıza huzur, güven ve emniyet olarak yansıyacaktır.
Bakmadan Geçme
Bodrum Belediyesinden çocuklara ücretsiz yüzme kursu
Ali Somyürek'ten Açıklama Fethiye Koyları Yat Kuşatması Altında, Mapa-Şamandıra Sistemi Fayda Mı, Zarar Mı?
Bodrum’da 32 bin 351 öğrenci karne aldı
Fethiye’de sevgiye ‘Evet’: İşitme engelli genç çift hayatlarını birleştirdi
Marmaris'te orman şehitleri dualarla anıldı
Muğla’daki yatırımlar ele alındı