Muğla'da güvenli turizm için koordinasyon toplantısı yapıldı
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık başkanlığında düzenlenen Turizm Güvenliği Koordinasyon Toplantısı, il genelindeki turizm bölgelerinde huzur ve güvenliği sağlama amacıyla gerçekleştirildi. Toplantıda, Muğla'nın doğal, tarihi ve kültürel mirasını koruyarak yerli ve yabancı turistlerin güvenli tatil yapmalarına yönelik çalışmalar ele alındı.
Vali Akbıyık, turizm sezonunun yoğunlaştığı bu dönemde, turizm güvenliğinin sağlanmasının en öncelikli hedeflerden biri olduğunu vurguladı. Akbıyık, “Muğla, sahip olduğu eşsiz güzellikleriyle Türkiye’nin en önemli turizm merkezlerinden biri.
Misafirlerimizin huzurunu sağlamak, Muğla’nın marka değerini korumak için hepimize büyük görev düşüyor. İlimizin sahip olduğu doğal, tarihi ve kültürel değerleri koruyarak, misafirlerimizin huzur içinde tatil yapmalarını sağlamak en temel öncelik” dedi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep