Muğla'da güvenli turizm için koordinasyon toplantısı yapıldı
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık başkanlığında düzenlenen Turizm Güvenliği Koordinasyon Toplantısı, il genelindeki turizm bölgelerinde huzur ve güvenliği sağlama amacıyla gerçekleştirildi. Toplantıda, Muğla'nın doğal, tarihi ve kültürel mirasını koruyarak yerli ve yabancı turistlerin güvenli tatil yapmalarına yönelik çalışmalar ele alındı.
Turizmi olumsuz etkileyen görüntü ve uygulamalara asla müsamaha gösterilmeyeceğini belirten İdris Akbıyık, “ilimizin marka değerine zarar verebilecek her türlü olumsuzluğun önüne geçmek amacıyla ilgili kurum ve birimlerimizce gerekli denetimlerin aralıksız şekilde sürdürülecek” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı