Muğla'da Dünya Arıcılık Günü kutlandı
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve birçok kurumun ortak katılımıyla, 20 Mayıs Dünya Arıcılık Günü, Menteşe Kent Meydanı'nda düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Etkinlik kapsamında Muğla'da faaliyet gösteren kooperatifler, yöresel arı ürünlerini sergileyerek vatandaşların ilgisine sundu. Ayrıca etkinlikte çocuklar arı kostümleriyle yaptıkları renkli dans gösterisiyle büyük beğeni topladı.
Kaya: “ Arılara Sahip Çıkmak Geleceğe Sahip Çıkmaktır”
Etkinlikte konuşan Muğla Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Yılmaz Kaya, arıların sadece bal üretmediğini, aynı zamanda doğanın dengesinin korunmasında önemli bir rol üstlendiklerini ifade ederek, "Arılara sahip çıkmak, geleceğimize sahip çıkmaktır" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı