Muğla'da Dünya Arıcılık Günü kutlandı
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve birçok kurumun ortak katılımıyla, 20 Mayıs Dünya Arıcılık Günü, Menteşe Kent Meydanı'nda düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Etkinlik kapsamında Muğla'da faaliyet gösteren kooperatifler, yöresel arı ürünlerini sergileyerek vatandaşların ilgisine sundu. Ayrıca etkinlikte çocuklar arı kostümleriyle yaptıkları renkli dans gösterisiyle büyük beğeni topladı.
Türkiye Arı Yetiştiricileri Merkez Birliği Başkanı Ziya Şahin, Türkiye’nin bal üretiminde dünya ikincisi konumunda olduğunu vurgulayarak, arıcılığın sadece bir üretim faaliyeti değil, tarımsal sürdürülebilirliğin ve ekosistem dengesinin teminatı olduğunu ifade etti. Şahin, “Arıcılık tarımın sigortasıdır. Arıcılara verilecek her destek, gıda güvenliği ve biyolojik çeşitliliğin korunmasına yapılan yatırımdır” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor