Muğla'da Dünya Arıcılık Günü kutlandı
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve birçok kurumun ortak katılımıyla, 20 Mayıs Dünya Arıcılık Günü, Menteşe Kent Meydanı'nda düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Etkinlik kapsamında Muğla'da faaliyet gösteren kooperatifler, yöresel arı ürünlerini sergileyerek vatandaşların ilgisine sundu. Ayrıca etkinlikte çocuklar arı kostümleriyle yaptıkları renkli dans gösterisiyle büyük beğeni topladı.
Muğla Büyükşehir Belediyesi, arıcılığa yönelik kooperatiflerle iş birliği içerisinde makine, ekipman ve eğitim desteğini sürdürürken, polen tuzaklı tabanlar, lavanta fideleri ile oluşturulan bal ormanları ve fondan arı yemi üretimi gibi projelerle sektöre katkı sağlamaya devam ediyor. Büyükşehir, gelen talepler doğrultusunda ana arı ve arı sütü üretimi konularında eğitimler düzenlemekte; katılımcılara ise gerekli ekipman ve sarf malzeme desteği sağlamaktadır.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor