Muğla'da denizlerin geleceği için kritik toplantı
Türkiye Çevre Haftası kapsamında, Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü koordinasyonunda 'Denizcilik Atıkları' konulu ortak bir toplantı gerçekleştirildi. 'Dünya Bize Emanet' temasıyla düzenlenen toplantıda, temiz denizlerin sürdürülebilir gelecek için önemi vurgulandı.
Muğla’da denizlerin korunması, kirliliğin önlenmesi ve sürdürülebilir su ürünleri yetiştiriciliği ile avcılığının devamı amacıyla önemli bir adım atıldı. Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü koordinasyonunda, "Denizcilik Atıkları" konulu bir değerlendirme ve planlama toplantısı düzenlendi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları