Muğla'da Çanakkale Zaferi'nin 111. yılında şehitler dualarla anıldı
18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 111. yıl dönümü dolayısıyla Muğla'nın Menteşe ilçesinde hem şehitlikte hem de salonda anma etkinliği düzenlendi. Protokol üyeleri, öğrenciler ve vatandaşların yoğun katılım gösterdiği etkinliklerde Çanakkale ruhu bir kez daha tazelendi.
Törende konuşan Muğla Şehit Aileleri Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Süleyman Taşkesen, Çanakkale Zaferi’nin milletin inanç ve birliğinin simgesi olduğunu vurgulayarak, tüm kahramanları rahmet ve minnetle andıklarını ifade etti. Muğla Valisi İdris Akbıyık’ın şehitlik defterini imzalamasıyla anıttaki tören sona erdi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret