Muğla'da Çanakkale Zaferi'nin 111. yılında şehitler dualarla anıldı
18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 111. yıl dönümü dolayısıyla Muğla'nın Menteşe ilçesinde hem şehitlikte hem de salonda anma etkinliği düzenlendi. Protokol üyeleri, öğrenciler ve vatandaşların yoğun katılım gösterdiği etkinliklerde Çanakkale ruhu bir kez daha tazelendi.
Anma etkinliklerinin ikinci adresi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi AKM 15 Temmuz Demokrasi Şehitleri Salonu oldu. Muğla Turgutreis Anadolu Lisesi Müdürü Eşref Yalın’ın günün anlam ve önemine dair yaptığı konuşmanın ardından, okul öğrencileri tarafından hazırlanan "Çanakkale Ruhu, Gençliğin Yolu" temalı gösteri sahnelendi. Öğrencilerin performansı katılımcılardan büyük beğeni toplarken salonda duygu dolu anlar yaşandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor