- Haberler
- Sağlık
- Muğla'da Bilimsel Dişhekimliği'nin 117. yılı ve Dişhekimleri Haftası coşkuyla kutlandı
Muğla'da Bilimsel Dişhekimliği'nin 117. yılı ve Dişhekimleri Haftası coşkuyla kutlandı
Muğla Dişhekimleri Odası, Bilimsel Dişhekimliği'nin 117. yılını ve Dişhekimleri Haftası'nı çeşitli etkinliklerle kutladı.
Muğla’da Bilimsel Dişhekimliği’nin 117. yılı ve Dişhekimleri Haftası etkinlikleri düzenlenen törenlerle başladı. 22 Kasım 1908’de “Tıbbiyeyi Mülkiye Şahane Dişçi Mektebi”nin kuruluşu ile temelleri atılan bilimsel dişhekimliği, her yıl 22 Kasım’da Dişhekimliği Günü, bu günü içine alan hafta ise Dişhekimleri Haftası olarak kutlanıyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor