Muğla'da bayramlaşma töreni yapıldı
Muğla Valiliği'nin düzenlediği bayramlaşma programında protokol üyeleri, kurum temsilcileri ve vatandaşlar bir araya geldi. Vali İdris Akbıyık, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı. Muğla Valisi Akbıyık, 'Buradan sadece Muğla'nın değil, tüm Türkiye'nin ve İslam aleminin bayramını kutluyorum' dedi.
Program, bayramlaşma ve sohbetlerle sona erdi.
Programa; Muğla milletvekilleri, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, İl Jandarma Komutanı Adem Şen, İl Emniyet Müdürü Süleyman Karadeniz, Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, siyasi parti temsilcileri, kamu kurum müdürleri, STK temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı