Muğla'da bayramlaşma töreni yapıldı
Muğla Valiliği'nin düzenlediği bayramlaşma programında protokol üyeleri, kurum temsilcileri ve vatandaşlar bir araya geldi. Vali İdris Akbıyık, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı. Muğla Valisi Akbıyık, 'Buradan sadece Muğla'nın değil, tüm Türkiye'nin ve İslam aleminin bayramını kutluyorum' dedi.
Bu güzel günlere kavuşamayan, zulüm altında olan Gazze’nin, Filistin’in ve Doğu Türkistan’ın da bayramlarını kutluyor, Allah’tan onlara yardım diliyorum. Bayramlar; dargınlıkların sona erdiği, barışın ve sevginin hakim olduğu günlerdir. Muğla’da da bu tabloyu görmekten mutluluk duyuyoruz. Tüm kesimlerle birlikte huzur içerisinde bayramımızı kutluyoruz. Sağlıklı ve güzel günlerin Muğla’mızda devam etmesini, birlik ve beraberliğimizin bozulmamasını Cenab-ı Allah’tan niyaz ediyorum. Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum"
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül