Muğla'da Arıcılık yapan genç çiftçi kendi ürünlerini aracısız satmak istiyor
Muğla'da arıcılık ve narenciye üretimi yapan Tarım Orman Gençlik Konseyi Üyesi Ali Aydın, aldığı tarımsal destekle verimliliğini artırdığını belirterek, ürettikleri ürünleri aracısız olarak satmak istediklerini söyledi.
Aydın, gençlerin arıcılık sektöründe çalışabileceklerini belirterek, "Kendi ürettiğimiz ürünleri aracısız olarak satmak istiyoruz. Ürettiğin bir ürünü görerek satış yapmak çok güzel bir duygu. Pandemi döneminden önce ihracat da yapıyorduk. O biraz aksadı. Şimdi tekrar girişimlerimiz var." diye konuştu.
-
Muğla
-
arıcılık ve narenciye üretimi
-
Tarım Orman Gençlik Konseyi
-
tarımsal destekle verimlilik
-
ürettikleri ürünleri aracısız olarak satmak
-
Yeni Nesil Çiftçiler
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret