Muğla'da Arıcılık yapan genç çiftçi kendi ürünlerini aracısız satmak istiyor
Muğla'da arıcılık ve narenciye üretimi yapan Tarım Orman Gençlik Konseyi Üyesi Ali Aydın, aldığı tarımsal destekle verimliliğini artırdığını belirterek, ürettikleri ürünleri aracısız olarak satmak istediklerini söyledi.
Aydın, tarım sektöründe severek çalıştığını yaptığına işaret ederek, doğada bulunmanın insana ayrı bir keyif verdiğini ifade etti.
Tarımsal desteklerden faydalandıklarına dikkati çeken Aydın, "Aldığımız destek sayesinde verimliliğimiz, işimize olan sevgimiz daha da arttı. Destekleri yine takip ediyoruz. Gençlerin de tarım sektörü için destekleri takip etmesini tavsiye ediyorum." dedi.
-
Muğla
-
arıcılık ve narenciye üretimi
-
Tarım Orman Gençlik Konseyi
-
tarımsal destekle verimlilik
-
ürettikleri ürünleri aracısız olarak satmak
-
Yeni Nesil Çiftçiler
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı