Muğla'da Arıcılık yapan genç çiftçi kendi ürünlerini aracısız satmak istiyor
Muğla'da arıcılık ve narenciye üretimi yapan Tarım Orman Gençlik Konseyi Üyesi Ali Aydın, aldığı tarımsal destekle verimliliğini artırdığını belirterek, ürettikleri ürünleri aracısız olarak satmak istediklerini söyledi.
Anadolu Ajansının (AA) "Yeni Nesil Çiftçiler" başlıklı dosya haberinin on ikinci bölümünde Aydın, çiftçi olma hikayesini ve geleceğe dair beklentilerini anlattı.
Aile işletmelerinde, arıcılık ve narenciye üretimi yaptıklarını dile getiren Aydın, tarım sektöründe 6. kuşak temsilci olarak devam ettiğini ve yaklaşık 1100 kovanları olduğunu belirtti.
-
Muğla
-
arıcılık ve narenciye üretimi
-
Tarım Orman Gençlik Konseyi
-
tarımsal destekle verimlilik
-
ürettikleri ürünleri aracısız olarak satmak
-
Yeni Nesil Çiftçiler
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’