Muğla'da 6 yıllık diyaliz esareti organ bağışıyla son buldu
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde son 10 günde gerçekleştirilen iki başarılı böbrek nakliyle, yıllardır diyalize bağlı yaşayan iki hasta organ bağışı ile sağlığına kavuşarak taburcu oldu.
Hastanenin Organ Nakli Merkezi tarafından gerçekleştirilen nakil ameliyatları; Genel Cerrahi Anabilim Dalı Başkanı ve Organ Nakli Merkezi Sorumlusu Prof. Dr. Önder Özcan, Op. Dr. Asım Onur ve uzman organ nakli ekibi tarafından başarıyla tamamlandı. Tedavi süreçleri eksiksiz şekilde bitirilen hastaların taburculuk anlarında duygusal anlar yaşandı.
-
Muğla
-
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde
-
son 10 günde gerçekleştirilen iki başarılı böbrek nakli
-
diyalize bağlı yaşayan iki hasta organ bağışı ile sağlığına kavuştu
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı