Muğla'da 6 yıllık diyaliz esareti organ bağışıyla son buldu
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde son 10 günde gerçekleştirilen iki başarılı böbrek nakliyle, yıllardır diyalize bağlı yaşayan iki hasta organ bağışı ile sağlığına kavuşarak taburcu oldu.
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi, bölgede umut olan başarılı operasyonlarına bir yenisini daha ekledi. Yaklaşık 6 yıldır Nefroloji Kliniği takibinde hemodiyaliz tedavisi gören iki diyaliz hastası, yapılan organ bağışları sayesinde gerçekleştirilen başarılı nakil ameliyatlarıyla sağlığına kavuşarak hastaneden taburcu edildi.
-
Muğla
-
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde
-
son 10 günde gerçekleştirilen iki başarılı böbrek nakli
-
diyalize bağlı yaşayan iki hasta organ bağışı ile sağlığına kavuştu
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları