• Haberler
  • Sağlık
  • Muğla'da 6 yıllık diyaliz esareti organ bağışıyla son buldu

Muğla'da 6 yıllık diyaliz esareti organ bağışıyla son buldu

Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde son 10 günde gerçekleştirilen iki başarılı böbrek nakliyle, yıllardır diyalize bağlı yaşayan iki hasta organ bağışı ile sağlığına kavuşarak taburcu oldu.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!