Muğla'da 5 bin büyükbaş hayvan aşılanacak
Muğla'da sürdürülebilir kırsal kalkınmanın sağlanması amacıyla, Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Valilik arasında 'Anneleri aşılat, buzağını yaşat' protokolü, Muğla il Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde imzalandı.
Projenin uygulama yöntemi
Üreme yaşı ve periyodu göz önüne alındığında ilgili dişi hayvan varlığından yılda yaklaşık 5-6 bin buzağı elde edilebileceği öngörülüyor. Buzağıların anneleri gebelik döneminde 2 doz olmak üzere E.coli-Rota-Corona üçlü karma aşısıyla aşılanması, doğan buzağıların kolostrum yoluyla antikorları almasının sağlanması ve buzağıların bağışık hale getirilmesi amaçlanıyor.
-
Muğla Vali Yardımcısı Murat Kahraman
-
5 bin büyükbaş hayvan aşılanacak
-
Muğlada sürdürülebilir kırsal kalkınma
-
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı