Muğla'da 5 bin büyükbaş hayvan aşılanacak
Muğla'da sürdürülebilir kırsal kalkınmanın sağlanması amacıyla, Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Valilik arasında 'Anneleri aşılat, buzağını yaşat' protokolü, Muğla il Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde imzalandı.
Toplam 2 milyon 150 bin TL bütçeye sahip proje, Aralık 2025 tarihine kadar devam edecek ve bu süre içerisinde şu çalışmalar yapılacak: Ekim ayı içerisinde Büyükşehir Belediyesi tarafından ‘Biyolojik Ürün Temin İşlemleri’ tamamlanacak. Temin edilen bu ürünler Tarım ve Orman İlçe Müdürlüklerine sevk edilecek. Ekim 20024 ve Aralık 2025 tarihlerinde, İlçe Müdürlükleri tarafından gebe ineklere 2 doz aşı uygulaması yapılacak. Aynı dönemde, çiftçilerle toplantılar düzenlenecek. Projenin sonuç raporu Aralık 2025'te hazırlanacak.
-
Muğla Vali Yardımcısı Murat Kahraman
-
5 bin büyükbaş hayvan aşılanacak
-
Muğlada sürdürülebilir kırsal kalkınma
-
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı