Muğla'da 5 bin büyükbaş hayvan aşılanacak
Muğla'da sürdürülebilir kırsal kalkınmanın sağlanması amacıyla, Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Valilik arasında 'Anneleri aşılat, buzağını yaşat' protokolü, Muğla il Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde imzalandı.
Muğla Vali Yardımcısı Murat Kahraman ile Muğla Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Tayfun Yılmaz arasında imzalanan proje ile hastalıktan ari işletmelerde gebe hayvanlara E.coli-Corona-Rota aşılarının düzenli yapılarak, ishal kaynaklı buzağı kayıplarının en aza indirilmesi amaçlandı. Bu kapsamda Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından temin edilecek 10 bin doz aşı ile 2 doz uygulama şeklinde 5 bin büyükbaş hayvan aşılanacak.
-
Muğla Vali Yardımcısı Murat Kahraman
-
5 bin büyükbaş hayvan aşılanacak
-
Muğlada sürdürülebilir kırsal kalkınma
-
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları