Muğla'da 45 dakikada yarım ton çöp toplandı
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü tarafından yangın sezonu öncesinde orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturmak ve ormanlık alanlardaki yangın riskini azaltmak amacıyla düzenlenen 'Orman Benim Etkinliği' kapsamında Muğla ve Aydın illerinde kapsamlı temizlik çalışmaları gerçekleştirildi.
Muğla Vali Vekili Murat Sarı, "Orman yangınları ile mücadelede sahada etkin çalışmak kadar önleyici tedbirler almak da önemli. Bu kapsamda bugün ula ilçemizde önleyici tedbirler almak adına öğrencilerimizle beraber, kurum müdürlerimizle beraber orman temizliği yapıyoruz. Böylelikle buradaki hedefimiz hem çocuklarımıza, gençlerimize orman sevgisini, yeşil sevgisini aşılamak, hem de önümüzdeki sezonda mümkün mertebe az yangın çıkmaması için bitki altı temizliği yapmak.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret