Muğla'da 205 bin sazan yavrusu su kaynaklarına bırakıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı Balıkçılık ve Su Ürünleri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Su Kaynaklarının Balıklandırılması Projesi' kapsamında, Muğla'daki iç su kaynaklarına bu yıl toplam 205 bin adet sazan balığı yavrusu bırakıldı.
Sadece balık değil, tüm su canlıları koruma altında
Baydar, sadece balık bırakmakla kalmadıklarını, suda yaşayan tüm canlılara karşı da sorumluluk taşıdıklarını vurgulayıp, “Kaplumbağalar ve diğer su canlıları için de ekiplerimiz gerektiğinde bakım ve tedavi hizmeti sunuyor. Aynı zamanda denizlerdeki kirlilik, terk edilmiş ağlar ve plastik atıklarla da mücadele ediyoruz. Bu tür temizlik faaliyetleri sayesinde hem balıkların hem de diğer canlıların yaşam alanlarını koruma altına alıyoruz”dedi.
-
balıklandırma projesi
-
sazan yavrusu salımı
-
muğla su kaynakları
-
akdeniz su ürünleri enstitüsü
-
çevresel duyarlılık
Bakmadan Geçme
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti