Muğla'da 205 bin sazan yavrusu su kaynaklarına bırakıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı Balıkçılık ve Su Ürünleri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Su Kaynaklarının Balıklandırılması Projesi' kapsamında, Muğla'daki iç su kaynaklarına bu yıl toplam 205 bin adet sazan balığı yavrusu bırakıldı.
Muğla Tarım ve Orman İl Müdürü Seyfettin Baydar, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Bakanlık olarak ve Muğla İl Müdürlüğü olarak uzun yıllardır iç su kaynaklarımızda düzenli şekilde yavru balık salımı yapıyoruz. Göl ve göletlerimize sazan, kıyı bölgelerimize ise levrek ve çupra bırakıyoruz. 2016 yılından bu yana, Akdeniz Su Ürünleri Araştırma Enstitüsü tarafından yetiştirilen balıklar çeşitli illere olduğu gibi ilimize de gönderiliyor"
-
balıklandırma projesi
-
sazan yavrusu salımı
-
muğla su kaynakları
-
akdeniz su ürünleri enstitüsü
-
çevresel duyarlılık
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor