Muğla'da 2025 yılı Arıcılık Toplantısı gerçekleştirildi
Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, 2025 yılı Arıcılık Toplantısını İl Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda düzenledi. Toplantıda, arıcılıkla ilgili yeni düzenlemeler, yönetmelikler ve Türkiye genelinde uygulanmaya başlanan yeni sistemler ele alındı.
Toplantıya Muğla Tarım ve Orman İl Müdür Yardımcısı Dr. Songül Topal, Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürü Mehmet Kuray, Kanatlı ve Arıcılık Daire Başkanlığından Volkan Gülpınar, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü Ekosistem Hizmetleri Şube Müdürü Çetin Akkaya ve Muğla Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Veli Türk katılım sağladı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü