Muğla'da 2025-2026 eğitim öğretim yılı açılış programı düzenlendi
Muğla'da 2025-2026 eğitim öğretim yılı, Vali Recai Güreli İlkokulu'nda düzenlenen açılış programıyla başladı. Öğrencilerin halk oyunu gösterisiyle renklenen programda, protokol üyeleri ilk zili çalarak yeni eğitim dönemini başlattı. Açılışın ardından okul bahçesine fidan dikimi gerçekleştirildi.
Vali Akbıyık, öğrencilere hitaben yaptığı konuşmada "Cumhuriyetimizin yeni yüzyılında ülkemizi çağın ötesine taşıyacak olan sizlersiniz. Okudukça, araştırdıkça ve sorguladıkça güçleneceksiniz. Kendinize güvenin, daima inanın. Öğretmenlerimiz, sabır ve özveriyle geleceğimizin teminatı çocuklarımızı yetiştiriyor. Velilerimizden de en büyük beklentimiz, çocuklarımıza güvenmeleri ve onlara destek olmalarıdır" dedi.
Program, protokol ve öğrencilerin birlikte fidan dikmesiyle sona erdi.
Bakmadan Geçme
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama