Muğla'da 163 bin öğrenci karne sevinci yaşadı
Muğla'da 2024-2025 eğitim öğretim yılının ikinci dönemi, düzenlenen karne töreniyle sona erdi. İl genelindeki 817 okulda öğrenim gören toplam 163 bin 390 öğrenci karne alarak yaz tatiline çıktı.
Karne töreni Menteşe ilçesindeki Borsa İstanbul İlk-Ortaokulu'nda gerçekleştirildi. Törene Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Menteşe Kaymakamı Mehmet Eriş, İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kömürcü okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Protokol üyeleri, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
-
muğla karne töreni
-
20242025 eğitim yılı
-
vali idris akbıyık
-
kitap okuma projesi
-
öğrencilerin yaz tatili
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’