Muğla'da 163 bin öğrenci karne sevinci yaşadı
Muğla'da 2024-2025 eğitim öğretim yılının ikinci dönemi, düzenlenen karne töreniyle sona erdi. İl genelindeki 817 okulda öğrenim gören toplam 163 bin 390 öğrenci karne alarak yaz tatiline çıktı.
“Her bir çocuğumuzun kalbine dokunan büyük bir emeğin meyvelerini topladık”
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, Muğla genelinde bir eğitim-öğretim yılının daha başarıyla tamamlandığını belirterek, "Her yıl olduğu gibi bu yıl da Muğla'mızın dört bir yanındaki okullarımızda her bir çocuğumuzun kalbine dokunan, onları geleceğe hazırlayan umutla, inançla ve sevgiyle örülmüş büyük bir emeğin meyvelerini toplamaktan gurur duyuyoruz" dedi.
-
muğla karne töreni
-
20242025 eğitim yılı
-
vali idris akbıyık
-
kitap okuma projesi
-
öğrencilerin yaz tatili
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı