Muğla'da 162 bin öğrenci yarıyıl tatiline girdi
2024-2025 eğitim-öğretim yılının birinci dönemi sona erdi. Muğla genelinde resmi ve özel olmak üzere toplam 854 okuldan 162 bin 510 öğrenci ile 16 bin 161 öğretmen, yarıyıl tatiline çıktı.
Törende konuşan Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, çocukların başarılarını kutlayarak, “Bugün bugünün emeklerinin karşılığını bir gün aldı. Tüm öğretmenlerimize ve velilerimize bu süreçteki destekleri için teşekkür ederim. Tatili, hem dinlenme hem de yeni dönem için motivasyon toplama zamanı olarak değerlendirmelerini temenni ediyorum” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor