Muğla'da 161 bin öğrenci karne aldı, yarıyıl tatili başladı
Tüm Türkiye'de olduğu gibi Muğla'da da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilk yarısı sona erdi. Muğla genelinde karne heyecanı yaşayan 161 bin öğrenci ve 15 bin öğretmen, düzenlenen törenlerle iki haftalık yarıyıl tatiline girdi.
Muğla'da 'gençlik yılı' ilan edildi
Vali Akbıyık, gençlere yönelik farkındalığı artırmak adına tüm kurumlarla iş birliği içinde olduklarını belirterek, içinde bulunduğumuz yılın 'Gençlik Yılı' ilan edildiğini duyurdu. Belediyeden sivil toplum kuruluşlarına kadar her kesimin bu sürece dahil olduğunu ifade eden Akbıyık, gençlere yönelik birçok projenin hayata geçirileceğini müjdeledi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı