• Haberler
  • Çevre
  • Muğla'da 10 Bin Ton Tıbbi Atık Güvenli Şekilde Bertaraf Edildi

Muğla'da 10 Bin Ton Tıbbi Atık Güvenli Şekilde Bertaraf Edildi

Muğla Büyükşehir Belediyesi, Tıbbi Atık Sterilizasyon ve Bertaraf Tesisi ile bugüne kadar 13 ilçede 10 bin tonun üzerinde tıbbi atığı güvenli yöntemlerle imha ederek çevreyi ve halk sağlığını korudu.

Muğla'da 10 Bin Ton Tıbbi Atık Güvenli Şekilde Bertaraf Edildi
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!