Muğla'da 10 Bin Ton Tıbbi Atık Güvenli Şekilde Bertaraf Edildi
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Tıbbi Atık Sterilizasyon ve Bertaraf Tesisi ile bugüne kadar 13 ilçede 10 bin tonun üzerinde tıbbi atığı güvenli yöntemlerle imha ederek çevreyi ve halk sağlığını korudu.
Her Ay 125 Ton Tıbbi Atık Sterilize Ediliyor
Tesis, her ay ortalama 125 ton tıbbi atığı yüksek basınçlı buhara maruz bırakarak sterilize ediyor. Bu işlem sonrasında atıkların zararsız hale gelip gelmediği kimyasal ve biyolojik indikatörlerle test ediliyor. Steril edilen atıklar daha sonra parçalanarak hacmi küçültülüyor, evsel atık niteliği kazanıyor ve Menteşe Düzenli Depolama Tesisi’nde bertaraf ediliyor. Yalnızca 2025 yılının Eylül ayına kadar bin 30 ton tıbbi atık bu yöntemlerle güvenli şekilde imha edildi
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret