Muğla Büyükşehir Taekwondocuları Saraybosna'da Türkiye'yi Gururlandırdı
Bosna Hersek'in başkenti Saraybosna'da düzenlenen Dünya Taekwondo Federasyonu'nun prestijli organizasyonu 'World Taekwondo Bosnia and Herzegovina Open E1' Uluslararası Taekwondo Turnuvası'nda Muğla Büyükşehir Belediyesi Taekwondo Takımı önemli başarılara imza atarak Türkiye'yi ve Muğla'yı gururlandırdı.
Başkan Aras: “Gençlerimize inanıyor ve onlara çok güveniyoruz”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, genç sporcuları tebrik ederek şunları söyledi: “Muğla’nın altyapısından yetişen sporcularımızın Saraybosna’da ülkemizi ve şehrimizi böyle gururla temsil etmesi hepimizi çok mutlu etti. Bu başarı, gençlerimize olan inancımızın ne kadar doğru olduğunu gösteriyor. Sporcularımızı yürekten kutluyor, ailelerine ve emek veren tüm antrenörlerimize teşekkür ediyorum.”
-
muğla taekwondo takımı
-
bosna hersek open e1
-
uluslararası taekwondo başarıları
-
elif münire arslan bronz
-
ömer yiğit dayal madalya
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor