Muğla Büyükşehir Sporcusu Balkanlar Yolcusu: Aybige Türkiye Dördüncüsü Oldu
Muğla Büyükşehir Belediyesi Masa Tenisi sporcusu Aybige Feride Üstündağ Kayseri'de gerçekleştirilen şampiyonada dördüncü olarak Milli takımla Balkan Şampiyonası'na gitmeye hak kazandı.
Kayseri’de gerçekleştirilen Navek Minikler Takım ve Ferdi Türkiye Şampiyonası’nda Muğla Büyükşehir Belediyesi Masa Tenisi sporcusu Aybige Feride Üstündağ, Türkiye dördüncüsü oldu. Aybige Feride Üstündağ elde ettiği bu başarı ile Bulgaristan’da gerçekleştirilecek olan Balkan Şampiyonası’nda milli takım kadrosunda yer almaya hak kazandı.
-
Aybige Feride Üstündağ
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
masa tenisi
-
Türkiye dördüncüsü
-
milli takım
-
Balkan Şampiyonası
-
Kayseri
-
Ahmet Aras
-
sporcu desteği
-
minikler şampiyonası
Bakmadan Geçme
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’