Muğla Büyükşehir Okçuları Türkiye İkincisi Oldu
Samsun'da düzenlenen 2025 Salon Okçuluk Türkiye Şampiyonası, Türkiye'nin dört bir yanından gelen yoğun katılımla tamamlandı. İlkadım Okçuluk Tesisleri'nin ev sahipliği yaptığı organizasyonda 49 ilden 136 kulüp ve 412'si kadın olmak üzere toplam 839 sporcu mücadele etti.
Özpoyraz “Başkanımızın Desteğiyle Çalışmalarımızı Kararlılıkla Sürdürüyoruz”
Muğla Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Mustafa Özpoyraz, “Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın spora ve sporculara verdiği değerli desteklerle çalışmalarımız devam ediyor. Türkiye ikincisi olan sporcularımızı ve antrenörümüzü kutluyorum. Okçuluk branşı başta olmak üzere gençlere yönelik spor yatırımlarımız devam edecek” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor