Muğla Büyükşehir Okçuları Türkiye İkincisi Oldu
Samsun'da düzenlenen 2025 Salon Okçuluk Türkiye Şampiyonası, Türkiye'nin dört bir yanından gelen yoğun katılımla tamamlandı. İlkadım Okçuluk Tesisleri'nin ev sahipliği yaptığı organizasyonda 49 ilden 136 kulüp ve 412'si kadın olmak üzere toplam 839 sporcu mücadele etti.
Başkan Ahmet Aras’tan Tebrik Mesajı
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, şampiyonada başarı elde eden sporcuları ve Antrenör Ejder Sözen’i tebrik ederek şu ifadeleri kullandı: “Türkiye ikinciliği elde eden okçularımızı yürekten kutluyorum. Bu büyük başarı, özverili çalışmanın, disiplinin ve güçlü takım ruhunun bir sonucudur. Sporcularımızın Muğla’mızı en iyi şekilde temsil ederek bu önemli dereceyi kazanmaları bizleri gururlandırdı. Okçuluk branşında başarılarımızın artarak devam edeceğine inancım tamdır” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor